Bestellen en levering

 

Maak een keuze uit de volgende onderwerpen:

 
Een bestelling plaatsen 


Op welke manieren kan ik bestellen?

Je kunt op de volgende manieren bestellen:

- Via onze website 7 dagen per week, 24 uur per dag
- Via onze klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij PrimaOuders gaat snel en simpel.

Om een bestelling te plaatsen heb je een account nodig. Je kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volg de stappen zoals aangegeven op je scherm.

Je kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klik je rechtsboven op homepage op Mijn Account. Volg de stappen zoals aangegeven op je scherm. Zodra je succesvol bent aangemeld, kun je een bestelling plaatsen.

Het bestelproces bestaat uit een aantal stappen:

1. Selecteer de gewenste producten, de geselecteerde producten verschijnen dan in de winkelwagen rechtsboven in het scherm.
2. Als je klaar bent met het kiezen van de producten ga dan naar de winkelwagen.
3. Als je nog niet bent ingelogd kun je nu inloggen. Als je nog geen account hebt, kun je direct een account aanmaken. Kies dan de button Account aanmaken.
4. Kies je betaalmethode.

Je kunt op de volgende manieren betalen.

- iDeal-internetbankieren
- VISA en Mastercard
- MisterCash (België)

5. Bevestig je bestelling.

Je krijgt een overzicht van je bestelgegevens. Klopt alles? Dan kun je je bestelling afronden door op de knop Bevestig de bestelling te plaatsen. Wil je toch nog iets wijzigen? Ga dan terug naar de Winkelwagen.

6. Je gaat naar de beveiligde betaalomgeving van de betaalmethode van jouw keuze.

Na je bestelling wordt je via e-mail op de hoogte gehouden middels een;

- Orderbevestiging
- Betaalbevestiging
- Verzendbevestiging

Hoe weet ik of de producten op voorraad zijn?

De meeste producten zijn standaard op voorraad. We leveren producten die op voorraad zijn binnen 2-5 werkdagen. Indien een product niet op voorraad is ontvang je binnen 10 werkdagen je bestelling. Je kunt altijd contact met ons opnemen als je zeker wilt weten of een product op voorraad is.

Ik kan dat ene product niet vinden?

Ben je op zoek naar een specifiek product dat niet in onze webshop staat kun je altijd contact met ons opnemen.

Ik ben wat vergeten te bestellen?

Neem in dit geval contact met ons op.

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen?

Als de website een storing vertoont en je een foutmelding krijgt tijdens het bestellen helpen wij je uiteraard graag verder. Neem dan contact met ons op.

Ik heb een verkeerd product besteld?

Heb je een verkeerd product besteld? Neem dan contact met ons op.

Aan wie leveren jullie de producten?

PrimaOuders levert zowel aan particulieren als aan professionele instellingen zoals scholen, logopedisten, remedial teachers, kinderdagopvangcentra, intern begeleiders, etcetera.


Terug naar boven

 

 

Bezorging van een bestelling 

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden door ons en door PostNL bezorgd van dinsdag tot en met zaterdag. Bestellingen die niet door de brievenbus passen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag.

Ontvang ik een bevestiging van verzending?

Zodra PrimaOuders je bestelling verstuurt, ontvang je een verzendbevestiging. Als de bestelling niet door de brievenbus past wordt het pakket geleverd met POSTNL. Je ontvangt dan een bevestiging met een Track & Trace code. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van Postnl.nl. Volg hier je bestelling.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ontvang je van PostNL een bevestiging met een Track & Trace code. Met deze code kan je op de site van PostNL pakketten het verzendtraject van je pakket volgen.

Wat is een Track & Trace code?

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval ontvang je, wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft, een Track & Trace code. Als je op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van PostNL pakketten, dan kun je zien waar het pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Volg hier je bestelling.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code?

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat PostNL de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

Je ontvangt een briefje van PostNL wanneer je niet thuis bent op het moment van bezorging van jouw pakket. Op dit briefje staat vermeld waar je het pakket kunt afhalen (soms bij de buren) of wanneer het opnieuw op jouw huisadres wordt aangeboden. Ben je bij een tweede afleverpoging niet thuis, dan kun je het pakket binnen drie weken afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Je ontvangt een briefje van de PostNL met daarop de adresgegevens van dit postkantoor. De pakketten die niet binnen deze drie weken worden afgehaald gaan retour naar PrimaOuders.nl.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

PostNL levert op een postbusadres geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden je daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Kan ik een afleverafspraak maken voor de bezorging van mijn artikel?

Het is helaas niet mogelijk om een afleverafspraak te maken voor de bezorging van een bestelling.

Kan ik mijn bestelling bij jullie ophalen?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling bij ons af te halen.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?

Je kan een bestelling in het buitenland laten afleveren. In dit geval kun je per e-mail je bestelling plaatsen via het contactformulier. Vermeld duidelijk je naam en adresgegevens, het artikel, het artikelnummer en het gewenste aantal. Na ontvangst van de betaling zullen wij de bestelling uitleveren.

De verzendkosten zijn tegen het tarief van Post.nl, afhankelijk van de bestemming.

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?

Wanneer je meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij je te laten bezorgen. De levertijd van je hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen?

Het kan zijn dat niet alle bestelde artikelen op tijd geleverd worden, omdat een artikel later verschijnt of niet meer op voorraad is.

Op de pakbon staat vermeld welke artikelen er in het geleverde pakket aanwezig zijn. Daarnaast kun je ook hierop zien welke artikelen later geleverd worden.

Ik heb een foutieve of beschadigde bestelling ontvangen?

Voordat jouw bestelling geleverd wordt, controleert PrimaOuders.nl of alle bestelde artikelen aanwezig en onbeschadigd zijn. Ondanks deze zorgvuldige controle kan het zijn dat je je bestelling niet op de juiste manier ontvangen hebt.
Neem in dit geval binnen 24 uur contact met ons op. Stuur een e-mail naar onze klantenservice via het contactformulier met de omschrijving van het defect en/of de foutieve levering.

De retourprocedure wordt na ontvangst per e-mail toegestuurd. Wij zullen je vragen om de artikelen aan ons terug te sturen. Na ontvangst van de goederen zullen wij zo spoedig mogelijk de nieuwe materialen toesturen.

 

Terug naar boven

 

 

Levertijden 

 

Hoe snel kan ik mijn bestelling in huis hebben?

Je hebt je bestelling binnen 2-5 werkdagen in huis, mits op voorraad. Als de bestelling niet door de brievenbus past wordt het pakket opgestuurd via PostNL. Je pakket wordt dan dezelfde of de volgende werkdag aangeboden bij PostNL. Normaal gesproken levert PostNL de eerstvolgende dag (met uitzondering van zondag en maandag).

Indien een product niet op voorraad is ontvang je je bestelling binnen 10 werkdagen.

Ontvang ik een bevestiging van verzending?

Zodra PrimaOuders je bestelling verstuurt, ontvang je een verzendbevestiging. Als de bestelling niet door de brievenbus past wordt het pakket geleverd met POSTNL. Je ontvangt dan een bevestiging met een Track & Trace code. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van Postnl.nl. Volg hier je bestelling.

Ik heb maar een gedeelte van mijn bestelling ontvangen?

Het kan zijn dat niet alle bestelde artikelen op tijd geleverd worden, omdat een artikel later verschijnt of niet meer op voorraad is. Op de pakbon staat vermeld welke artikelen er in het geleverde pakket aanwezig zijn. Daarnaast kun je ook hierop zien welke artikelen later geleverd worden.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen?

Je ontvangt van PrimaOuders een bevestiging met een Track & Trace code. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van Postnl.nl. Volg hier je bestelling.

In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur langer over de bezorging van een bestelling. Als je jouw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij je vriendelijk het ordernummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je ons belt.

De levertijd van mijn bestelling is verstreken, terwijl mijn bestelling al verzonden is?

Helaas kan het voorkomen dat er tijdens de verzending iets mis gaat. Mocht je 3 werkdagen na het verstrijken van de levertijd je bestelling nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij je vriendelijk het ordernummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je ons belt.

Gelden er andere levertijden voor bestellingen die naar het buitenland worden verzonden?

Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden andere levertijden. We versturen binnen 2-5 werkdagen je bestelling. Indien een product niet op voorraad is ontvang je je bestelling binnen 10 werkdagen binnen Nederland.

De levertijd naar een buitenlands adres is afhankelijk van de bestemming. Wil je een indicatie? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Terug naar boven

 

 

Verzendkosten 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Er zijn geen verzendkosten binnen Nederland.

Wat zijn de verzendkosten voor het buitenland?

De verzendkosten zijn conform de prijzen van Post.nl.  Bekijk hier de Post.nl tarieven.

 

Terug naar boven

Deze webshop maakt gebruik van cookies voor het bijhouden van webstatistieken. Bekijk ons cookiebeleid.